تورم


چند روز پیش داشتم دفترچه خاطرات زمان دانشجویی رو می خوندم البته خاطرات که نیست گزارش روزانه ترم اول دانشجویی هست که  به لطف استاد ادبیات مجبور شدیم بنویسیم یه جا نوشته بودم با 2000 تومن تونستم برم راه آهن و بلیط قطار بگیرم بیام خونه فکر کنید سال 77 میشده با 2000 تومن از تهران بیایین یه شهر دیگه که 1000 کیلومتر دورتره


الان من باید 4000 تومن بدم از خونه بیام سر کار


 چند وقت پیش داشتم به مامانم می گفتم که چرا اینقدر داداش کوچیکم رو پررو کرده که ماهی 400 تومن خرجشه من اون زمان یعنی 14 سال پیش ماهی 30 تومن خرجیم میشد و این سال آخری که خیلی دیگه ولخرج شده بودم ماهی 60 یا 70 ، ولی به لطف این مستندات تاریخی که پیدا کردم فهمیدم بیچاره زیاد هم ولخرجی نمی کنه


یادمه لیلی که بچه پولداره خوابگاه بود هفته ای دٍه تومن (با کسر د ) بیشتر خرجش نمی شد


شما چی یادتونه از قیمتهای دٍه سال پیش؟


نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

یادش بخیر همیشه منا به خاطر این ده تومن مسخره می کردی!!!

از همون اول پولکی بودی

لیلی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ب.ظ

میگم وبلاگ های نی نی کوچولو و بیا تا برویم را حذف کن خسته شدم اینقدر ....(همون که تو خونه مریم گفتم)

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

سال ازدواج ما یعنی۸۳ سکه تمام بهار ۹۰هزار تومن بوده عزیزم .همین پولی که الان برای پسرت دمپایی می خری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد