احساس این لحظه من

دلم گرفته نمی خوام آواز بخونم

  

                                        دلم گرفته نمی خوام اینجا بمونم

 

امشب دل من ای خدا طاقت نداره

 

                                        تا کی خدایا اشک غم باید بباره

 

بخت من امروز بیدار نمی شه

 

                                         گل به گلستان بی خار نمی شه

 

شهر من آخر من رو رها کرد

 

                                         بازم غم اومد من رو صدا کرد

 

این درد غربت من رو گرفته

 

                                         هر چی که داشتم از من گرفته

 

می خوام برم من اما نمی شه

 

                                          غم جدایی تموم نمی شه

 

امشب دل من ای خدا طاقت نداره

 

                                          تا کی خدایا اشک غم باید بباره



برای اولین بار در زندگیم فکر می کنم زنها به خاطر زن بودن مظلومند

یه روز برفی


عکس بالا عکس یک ماشین حفاری است که قبل از اینکه یه معدن شروع به کار بکنه عملیات حفاری و نشانه گذاریها رو انجام میده محل کار داداشی منه البته دستگاه مال خودشه و 6 ماهی میشه که خریده و برای خودش کار میکنه آدم تا این محیطارو نبینه نمیدونه چرا معدن کاری سخت ترین کار دنیاست





بازی اینترنتی

چند وقت پیش یه بازی اینترنتی دیدم با عنوان  فیلمهایی که از دیدنشون لذت بردید و اینکه کجا دیدیدشون حالا بعد از چند وقت هوس کردم شرکت کنم :

1- نوامبر شیرین با بازی کیانو ریوز و دختره که اسمش یادم رفته خیلی خیلی زیبا بود تو خونه تنها و از طریق دی وی دی دیدم شوشو از یه کلوپ زیر زمینی خریده بود(شوشو جان معمولا عادت به فیلم دیدن نداره )


2- عروس اتش تو سینما دیدم با دوستم زلیخا رفته بودیم سینما افریقا فکر می کنم و خیلی بهمون چسبید


3- نان عشق موتور هزار بازم سینما با مامانم اینا فکر می کنم رفتیم و خیلی خندیدیم


4- صورتی از کلوپ گرفتیم و تو خونه با داداشم اینا دیدیم و شعراش خیلی قشنگ بود


5-دیگران سینما فردوسی دیدیم و از طرف دانشگاه رفتیم به خاطر جریانات بعدش و اینکه همدیگرو خیلی ترسوندیم به یاد موندنی شد


از مریم ،بهار ،مامان ساینا و مامان پارسا , اقای سبو دعوت می کنم که شرکت کنند