باران

الان ساعت ۲۰ هست و من هنوز اداره کوفتی هستم به دلیل بارندگی همه چی اینجا درب و داغون


شده و من حسابی شاکی هستم از دست این بارونایی که دیر میان اما وقتی هم میان همه چیرو


کون فیکون می کنن

نظرات 5 + ارسال نظر
meysam یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://pasargad-shz.blogfa.com

سلام.
وب خوبی داری.
اماده تبادل لینک با شما هستیم.
منو با نام اس ام اس عاشقانه لینک کنید و بگید تا به چه اسمی لینکتون کنم.
best regards

مامان ساینا دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام.اینجا هم برف سنگینی آمده و منظره خیلی قشنگی شده . کاش بودی و می دیدی.حتما خیلی وقته برف ندیدی

مریم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ق.ظ

معلومه که شاکی هستی .کون فیکون دیگه چیه تو که بچه بی ادبی نبودی.منظورت کن فیکن بود نه؟
تازه بارون که میاد آدم باید خوشحال باشه هی هم غر نزنه ناشکر

مامان ساینا شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ق.ظ

سلام.خوبی.مرسی که به وبلاگم سر می زنی.نه خونمون شهرک نیست به شهر خودمون رفت و امد می کنیم. ساینا هم پیش مامانمه.احتمالا بعد از عید قراره شهرک ساکن بشیم.

مامان ساینا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام.سیرجان برف نیامده بلکه برفهای سرچشمه هستن
جات خالی امسال خیلی خوب اینجا برف اومد.راستی چرا وبلاگتو بروز نمی کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد