پول .حقوق .عیدی و ...

دم عید که میشه اداره ما یادش میفته همه معوقه ها رو خورده خورده بده اگه یه دفعه و طی یه فیش میداد خیلی خوب بود ولی اینا از بهمن شروع می کنن و ۲۰ تا فیش میدن و آخر سر کارمند نمیفهمه چه کارشون کرده ...


از قضا دیروز یکی از این فیشهای پرو پیمون رو دادن ومن از دیروز تا حالا نقشه های متفاوتی کشیدم و مثل همیشه میدونم تا بیاد این نقشه ها عملی بشه من همه پولا رو خرج کردم  ... در اولین قدم عصر می خوام برم رو کش مبلا رو عوض کنم بیخیال قسط و پس انداز و ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام
خوبی؟
میدونی دیشب خواب تو و نی نیت رو دیدم... تو خونه ی قدیمی پدرم اینا بودیم و تو همسایمون بودی... من پسرت رو بغل گرفته بودم و اومدم دم خونه تون و تو اومدی دم در تا پسرت رو ازم بگیری... صورتت خیلی ناز و دلنشین بود... موهای سرت کوتاه و حالت دار بود و مش کرده بودی... بینیت هم استخوانی و کوچیک بود و لبخندت هم خیلی صمیمی و دلنشین بود... یک پیشبند زرد رنگ هم بسته بودی انگار که از آشپزخونه اومده بودی دم درنمی دونم چقدر درست دیدمت ولی کلا مهر تو هم به دل من خیلی نشست
پس بسلامتی پول دار شدی در حال حاضربرعکس اداره ی ما که هنوز از پول مول هیچ خبری نیست

مریم سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ

فرزانننننننننننننننن
جالبه منم دیروز خواب تو و همسر و پسرتو دیدم و اونقدر با پسر شیرینت بازی کردم و اونقدر ناز بود که تو همون خواب کلی حالم خوب شد .
دیشب احتمالا در حال پارازیت فرستادن رو گیرنده های ملت بودی
ضمنا مگه رییس جمهورت نگفته که فعلا این اوایل هدفمند سازی به فکر لوکس بازی نباشین تا ببینیم چی میشه؟
باخیال پس انداز شو به حال اون پسرت دلت بسوزه

سبو یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ

تشریف آوردید منزل هر چی خواستین از فیلم و عکس در خدمت هستیم آرشیو تا حدودی کامله البته غیر از سوغاتی که این یکی را برای مادر خانم هم نیاوردم(شجاعت را ببین - البته سفر های قبلی انجام وظیفه می کردیم ولی این سفر واقعا گران بود البته پارسال هم خیلی گران بود ولی من بیخیال پول ماموریت و..شدم و نکته آخر هم شما زنها هم که تمامی ندارید همسر و خواهر و مادر و مادر زن و دوست دختر برادر همسر و...)
در مورد آسانسور خونه هم توصیه تون بیشتر منو یاد اون ضرب المثل انداخت که یکی یک لیوان شیر لازم داشت رفت گاو خرید . در ضمن اداره ما در طول یک ماه بیست تا فیش به ما نمی ده که ما بیخیال قسط و پس انداز شیم
در ضمن من حاضرم انتقالی بگیرم بیام اداره شما
پرسجو کن ببین پست خالی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد