سوپر استار

دیروز  خونه دخی خاله  آش دعوت بودیم شوهر اون سر کار بود و از صبح رفتم اونجا شلوغ بود و بچه ها از سر و کول هم بالا می رفتن ساعتای ۶ یا ۷ غروب بود که گفتن همه با هم بریم پارک چون دیگه سرسام گرفته بودیم از دست بچه ها فکر کن ۸ تا بچه تو یه خونه ۹۰ متری همه هم زیر ۵ سال ... اما من یهو یادم افتاد که امروز ساعت ۸ سوپر استار داره و گفتم نه من باید برم خونه کارهای فردامو بکنم لباس بشورم و از این چیزا تازه سوپر استار هم ببینم که صدای همه در اومد میخوای از پارک بزنی که بری این فیلم الکی ابکی رو ببینی وقتتو هدر نده و از این چیزا اما من خودمو رسوندم اخه فیلم میلانی که الکی نمیشه ....نصفه هاش بود که رسیدم یه دختر کوچولوی شهرستانی  که دنبال یه سوپر استار (شهاب حسینی)راه افتاده بود و من فکر کردم حتما عاشقش شده و میخواد زندگی مرده رو که الکلی و زن باز و ایناست تغییر بده اما مرده اینقدر باهاش بد رفتاری می کنه که  دختره میره و سوپر استار که حالا عاشق دختره شده دنبالش میگرده  اما دختره رفته .همین .گفتم به اون مزخرفی که می گفتن نبود .رفتم کارامو کردم شد ساعت ۱۲ دوباره تکرارشو گذاشت گفتم اولشو ببینم بعد بخوابم که تازه فهمیدم داستان این بوده که این دختره دختر نامشروع شهاب حسینی بوده  تا آخر همه صحنه های فیلم برام جدید بود چون اولش با دید اینکه اینا میخوان با هم ازدواج کنن نگاه کردم حالا با دید دختر و پدری نمی دونین چقدر فرق داشت !!!فقط موندم من که ۱۵ دقیقه اول فیلم رو ندیدم چطور تا آخر فیلم نفهمیدم اینا پدر دخترن!!!



نظرات 2 + ارسال نظر
بهاره دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

تاییدیه؟

لیلی مامانی پارسا سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ق.ظ http://parsayeiranzamin.blogfa.com

ممنون از لطفت
خدا نی نی نازت رو برات نگه داره
عزیزم برای حرف زدن نی نی عجله نکن..پارسا یه سری کلمه رو وقتی حوصله اش باشه میگه...خیلی حرفها و جملاتش هم بلغوره!!!

ولی در کل به ژن و ارث و زیاد حرف زدن والدین و اطرافیان بستگی داره..
من زیاد باهاش حرف میزنم و داستان براش میگم و سی دی قصه براش میذارم
بازم اگه کمکی خواستی در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد