تینا و لیوان نی دار

دیشب نی نی کوچولوی ما برای اولین بار در ۱۴ ماهگی با نی آب خورد و کار مامی رو راحت کرد از این به بعد میتونم اب میوه یا هر چیه دیگه رو با لیوان نی دار خودش بدم دستش تا بخوره  چقدر هم بخوره این نی نی !! 

 

تینا کوچولو دخمل خاله فریبا هم به دنیا اومد و خدا میدونه که چقدر دلم میخواد ببینمش ولی این مامان تنبلش فکر نمیکنم حالا حالاها عکسی دست ما برسونه نمی دونم چشماش آبی شده همونطوری که دلش می خواست یا نه احتمالش زیاده البته چون مامانش هم چشاش آبیه

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ

فریبا ی خودمون؟
آدیش یا تینا؟
فریبا چشاش آبیه؟

سبو سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

بابا یکمی هم از اون یکی بچه تون بنویسین !!!!
انگار نه انگار که شما ها شوهر هم دارین
فریبا هم که فردا یک سرور می خره دومین می فروشه در کنارش به جای یک وبلاگ ویکی لیکس برای دخترش راه می اندازه!!!!!!!!!!!!
الحق که عاقل ترین تون همانا لیلی است که محکم چسبیده به بچه اولش

مریم شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام نه بابا ناهار چیه همه چی تو این مخابرات لعنتی خراب شده مثل سابق نیست
راستی اسم نی نی فریبا آدیش شد
کی میای تهران؟

لیلی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

ادیش یعنی آتیش! نمیدونم انگیزه اش چی بوده! راستی فکر کنم موهاشم طلایی شده مثل مامانش!داشتم فکر می کردم به قول اقای پاشایی تو این دوره زمونه همین یه بچه کافیه!!!!فرزانه میم دانشگاه فقط تو سایت وب گردی میکنم همه اطرافیام در حال مقاله در آوردن هستن خجالت میکشم!دلم برات تنگ شده یادته گفتم فریبا گفته حقشونه بهشون خیانت کنیم به مامانم گفتم خیلی خوشش اومد استقبال کرد!!!تو هم هستی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد