رقص

یک هفته است که نی نی گولو رفته پیش مامان جونش و ما تو خونه تنهایی دلمون گرفته هر جا و هر لحظه یاد اون می افتم و آرزو می کنم زودتر مشکل کاری که پیش اومده حل بشه و من بتونم برم نی نی رو بیارم از اون طرف نی نی با شیرین کاریهاش خودشو تو دل همه جا کرده و دیگه به سختی پس می دنش با شنیدن هر آهنگی بلند میشه و شروع می کنه به رقصیدن اینقدر با مزه باسنشو تکون میده مثل این رقاصاصی حرفه ای نمی دونم بچه به کی رفته من که اصلا استعداد رقص نداشتم باباش هم ای نه زیاد اجالبه هر جا مهر نماز می بینه سریع سجده میره هر دو طرفو داره
نظرات 1 + ارسال نظر
سروناز سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.hamisheonline.com/shop/

با سلام
من به ندرت از وبی خوشم میاد ولی با اینکه اتفاقی با وبت آشنا شدم باید بگم وب شما خیلی برام جالب بود
راستی می خواهی بگم بهت که چه چوری می تونی بازدید کننده وبلاگت رو افزایش بدی و اگر محصولی داری فروشش رو بیشتر کنی ؟؟
یک پکیج آموزشی رازهای افزایش ترافیک سایت رو بچه های گروه دانشجو آنلاین تهیه کردند که واقعا معجزه می کنه دوست داشتی تو لینک زیر اطلاعات بیشتری ازش بگیر قیمتش هم خیلی مناسبه
http://www.hamisheonline.com/shop/index.php?route=product/product&product_id=68
دوست داشتی تبادل لینک کنیم
به ما یه سری هم بزن خوشحال میشیم
همیشه آنلاین
www.hamisheonline.com
شاد و موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد