چرخ


روز چهارشنبه یه مرخصی کوچولو گرفتم و یهویی هوس کردم برم بازار و یه سه چرخه برا نی نی


بخرم و حقوقم تقریبا بابت خرید چرخ و پتو و بالش و ... برا نی نی تموم شد البته آدم پول و برای


همین می خواد دیگه خرج نکنیم چکار کنیم 



به علت در دسترس نبودن دوربین از عکسهای قبلی استفاده شد

نظرات 3 + ارسال نظر
اجلا یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ق.ظ http://ajela.blogsky.com

خوب
خدا برات نگه داره
این نی نی ما هم الان به سه زبان صحبت می کنه
شاد باشید

بهاره یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

عیب نداره عوضش نی نی خوشگلت ازش استفاده می کنه و تو هی قند تو دلت آب میشه... خرج کردم حقوقت می ارزه به اون دل لرزه:)
ایشالا که مبارکش باشه و با تن سالم ازش استفاده کنه:)

بهاره یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

وای خدا من این عزیز ناز را ندیدم بار اول:)
راستش من الان باید خونه باشم ولی چون منتظر یک کاری هستم که رئیسم باید بهم بده فعلا بیکارم و واسه خودم چرخ میزنم تو نت:)
در مورد سوالت فکر کنم حدست درسته یه بار قالبت را عوض کن و دوباره انتخابش کن اینجوری همون اون مشکل حل میشه و هم اینکه بخش نظراتت هم شکلک دار میشه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد