تولد من

سلام سلام صد تا سلام من نی نی گولوی مامانم هستم و ۲۵ مهر ماه  به دنیا اومدم 
 

فعلا دارم دنبال چند تا دوست خوب می گردم که اینجا لینکشون کنم  

دخملای خوشگل و پسرای خوش تیپ 


نظرات 4 + ارسال نظر
آوا سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام . به بلاگ اسکای خوش اومدی. امیدوارم روزهای خوبی اینجا داشته باشی.

iden سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

mamane sadena یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ http://kolbeyema.blogsky.com

salam golam be jame ma khosh oomady
omidvaram mamany ro kheily aziat nakony
va betoonim doostaye bara ham bashim
dooset daram sadena salam miresooneh
bazam be diidane ma bia boooooooosssssssssssssssssssss

فریبا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

خیلی خوشکلی جگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد